2023年3月31日金曜日

春のクラフト入荷中〜!

こんにちは〜!

先週末は両日雨でしたが、それでもたくさんのお客様にお越しいただきました。雨の中、本当にありがとうございました!明日、あさってはまずまずのお天気のようです。桜も見納めでしょうか?なかなかうまいことタイミングが合わず、今年もあまり楽しむことができませんでした。とはいえ、道の片隅にすみれや撫子がかわいい花を咲かせていたりします。春の楽しみはこれからですね!当店にも春の新商品が続々と入荷してきています。お散歩がてら、ぜひ遊びにいらしてください。お待ちしていま〜す!

Hello everyone.

It rained both days last weekend, but we still had many visitors. Thank you very much for coming out in the rain! The weather looks good for tomorrow and the day after.
Is it the last time to see the cherry blossoms? I was not able to enjoy the cherry blossoms very much this year due to a lack of good timing. However, there are violets and nadeshiko blooming pretty flowers in the corner of the road. The fun of spring is just beginning! New spring products are arriving at our store one after another. Please take a walk and come visit us!

1.2 Apr. 2023  10am - 4pm  @ United Nations University












それでは、皆様のお越しをお待ちしておりま〜す!